Daxil ol

Statistika

Təqdim olunan layihələr

Cəmi layihələr:

1104

Qəbul olunan layihələr:

978

Təsdiq gözləyən layihələr:

0

Qəbul edilməyən layihələr:

126


Qeydiyyatdan keçənlər

Müəllim:

6930

Tələbə:

1877

Şagird:

5349

Valideyin:

638

Digər:

1395

Sagirdin elektron dunyasi Xüsusi

Fenler bolmesinde muxtelif fenler uzre bolmeler var. Xususen cografiya fenni. Flas animasiyalar ile ders izahi, testler (TQDK), xeriteler, cografiyaya aid oyunlar ve s.
Qonaq kotabinda sagirdi maraqlandiran suallari vermesi ucun mekan. Qisa bir muddetde cavablandirilmasi.
Rəylər (13)
Azərbaycanımızın savadlı oğulları, hərəsi "dimdiyində" bir damcı su gətirsə, Xəzərdən də böyük dəniz yaradar və yaradacaq da.Yaxşı bilirsiniz ki, internet resurslarımızı heç birimiz müsbiqəni nəzərə alaraq yaratmamışıq. Ehtiyacları görmüş, ona qarşı getmişik ki, bizə baxnlara bildiyimiz nəyi isə eləcə səmimiyytlə də onlara çatdıra bilək. Onları öz sənətlərindəki romantikanı duymağa, onunla nəfəs almağa çağıraq. Sizin işləriniz də ehtiyaclara ünvanlanmışdır. Amma qeyd etdiymiz bu dil problemi müəllim və şagirdlərmizi çətinlik qarşısında qoyur. Bu məsəlini yeniləmək, alternativini ortaya qoymaq bilirsinizmi, nə qədər vacibdir. Bu müsabiqə də məhz bizlərin gördüyü işə bir impuls vermirmi? Bu işləri biz hamımız - heç kimdən təmənna ummayanlar, Azərbaycanımızın təəsübkeş ziyalıları layiqincə də edəcəkdir.Sizə uğular arzusuyla, Fəxrəddin müəllim
Layihəni təqdim edənin cavabı

Uğurlar arzuladığınız üçün təşəkkür eirəm! Qarşılıqlıdır!
Dil məsələsinə gəlincə, Sizinlə razı olduğumu, hətta bu səbəblə öz təşəkkürümü də bildirmişdim. Məhz Sizin iradlarınızdan sonra mən xeyli yeniliklər etdim saytda. İnşallah dil problemini də həlledərəm!
Hörmətlə
Coğrafiya müəllimi Yaşar Seyidəliyev

bilmirəm nədən belə alındı,yazım 3 dəfə təkrarlandı. texniki xəta olduğu fərqindəyəm. üzrülü sayın..
Layihəni təqdim edənin cavabı

Heç bir narahatçılığı yoxdur. Ürəyiniz rahat olsun! Arxayın olun! :)

Bir daha salamlar olsun.sizinlə edilən belə söhbət mənə olduqca xoşşdur. Üç məsələni dəqiqləşdirək. 1. o zorakılık, tökülən qanlar, insanların belə bir dəhşətli şəklə salınması şagirdinmi günahıdır? bu hadisə və fəlakətlər şagirddənmi asılıdır? Əgər şagirddən asılı deyilsə, onda bu tipli materialların burada yerləşdirilməsi ünvansız deyilmi? Axı siz səhifənizi "şagirdin elektron dünyası" adlandırmşsınız? Bəlkə onu böyüklərin, başçılarn və ya insanların el. dünyası adlandıra idiniz? Belə yaxşı olmazdımı?2. Saytınızdakı materiallar 98% türkcədir.Axı Bundan praktik olaraq azərbaycan müəllimi, azərbaycan məktəbi istifadə edə bilmir? dEyin Sizin hansı saytınıza baxım ki, o sayt məktəbimizə, dərslərimizə, şagirdlərimizə praktik yönümlü yardım edə bilər? 3.Azərbycan rayonları və İşğal olunmuş ərazilərlə bağlı materiallarınız gərəklidir, heyif ki azdır.o zəngindəşdirilməlidir. heç olmasa öz torpaqlarımzdakı görkəmli yerləri şagirdlərimizə ürək dolusu ilə göstərə, sevdirə bilərik. sağ olun
Layihəni təqdim edənin cavabı

Çox yaxşı! Sevindim.
Daha öncə qeyd etdiyim üçün burada qısaca deyəcəm. Övladlarımıza haqqı öyrətməkdən çəkinməməliyik. Məqsəd, insanlığa qarşı törədilən cinayətkarlığa və cinayətkarlara nifrət aşılamaqdır. Bəlkəm vasitəm düzgün seçilməmiş ola bilər. Bunu etiraf etmək mənim üçün çətin deyil. Daha öncə də demişdim, mənə səmimi deyilən iradları sevə-sevə qarşılayır və onları düzəltməyə çalışıram (yəgin hisselədiz, bəzilərini artıq düzəltmişəm). Əgər daha uyğun material əlimə keçsə, onu hökmən yerləşdirərəm. Düz buyurursuz, bura şagirdin elektron dünyasıdır. Bu sözü nahaqdan seçməmişəm. Dünya dedikdə, engin, geniş imkanları olan bir məkan deməkdir. İstifadəçilər üçün dar sahəni əhatə edəcək bir sayt yox, onlara zəruri olan, ehtiyaclarını ödəməyə xidmət edən bir sayt hazırlamağı hədəfləmişəm. Sözsüz ki bu asan iş deyil. Bu böyük zəhmətlər tələb edən, özlüyündə bir çox problemləri olan bir işdir. Sizin iradlarınız da, məhz bu dediyim problemlərdən qaynaqlanır. Elə Sizin özünüzün istifadə etdiyiniz bir sözü xatırladacam:"O boyda işimi qoyub niyə oradakı elementar bir nöqsandan yapışmısınız?" Yəqin tanıdınız öz ifadənizi. Bir az başqa cür desəm də, Sizin nəyi vurqulamaq istədiyinizi çox gözəl anlamışdım. Lakin orada Sizə edilən o gözəl işinizə kölgəsalmaq deyildi. Yoldaşlarımızla sadəcə bir şeyi vurqulayırdıq... nəysə.
Şagirdlərin istifadəsi üçün Fənlərdə Coğrafiya bölməsi daha dolğun materiallara sahibdir.
Qeyd etdiyiniz son məsələdə Sizinlə razıyam. Amma bir daha təkrarlayıram, bu sayt tamamlanmış bir sayt deyil. O daim doldurulan, yenilənməyə doğru olan bir saytdır.
Hörmətlə
Coğrafiya müəllimi Yaşar Seyidəliyev

Bir daha salamlar olsun.sizinlə edilən belə söhbət mənə olduqca xoşşdur. Üç məsələni dəqiqləşdirək. 1. o zorakılık, tökülən qanlar, insanların belə bir dəhşətli şəklə salınması şagirdinmi günahıdır? bu hadisə və fəlakətlər şagirddənmi asılıdır? Əgər şagirddən asılı deyilsə, onda bu tipli materialların burada yerləşdirilməsi ünvansız deyilmi? Axı siz səhifənizi "şagirdin elektron dünyası" adlandırmşsınız? Bəlkə onu böyüklərin, başçılarn və ya insanların el. dünyası adlandıra idiniz? Belə yaxşı olmazdımı?2. Saytınızdakı materiallar 98% türkcədir.Axı Bundan praktik olaraq azərbaycan müəllimi, azərbaycan məktəbi istifadə edə bilmir? dEyin Sizin hansı saytınıza baxım ki, o sayt məktəbimizə, dərslərimizə, şagirdlərimizə praktik yönümlü yardım edə bilər? 3.Azərbycan rayonları və İşğal olunmuş ərazilərlə bağlı materiallarınız gərəklidir, heyif ki azdır.o zəngindəşdirilməlidir. heç olmasa öz torpaqlarımzdakı görkəmli yerləri şagirdlərimizə ürək dolusu ilə göstərə, sevdirə bilərik. sağ olun
Bir daha salamlar olsun.sizinlə edilən belə söhbət mənə olduqca xoşşdur. Üç məsələni dəqiqləşdirək. 1. o zorakılık, tökülən qanlar, insanların belə bir dəhşətli şəklə salınması şagirdinmi günahıdır? bu hadisə və fəlakətlər şagirddənmi asılıdır? Əgər şagirddən asılı deyilsə, onda bu tipli materialların burada yerləşdirilməsi ünvansız deyilmi? Axı siz səhifənizi "şagirdin elektron dünyası" adlandırmşsınız? Bəlkə onu böyüklərin, başçılarn və ya insanların el. dünyası adlandıra idiniz? Belə yaxşı olmazdımı?2. Saytınızdakı materiallar 98% türkcədir.Axı Bundan praktik olaraq azərbaycan müəllimi, azərbaycan məktəbi istifadə edə bilmir? dEyin Sizin hansı saytınıza baxım ki, o sayt məktəbimizə, dərslərimizə, şagirdlərimizə praktik yönümlü yardım edə bilər? 3.Azərbycan rayonları və İşğal olunmuş ərazilərlə bağlı materiallarınız gərəklidir, heyif ki azdır.o zəngindəşdirilməlidir. heç olmasa öz torpaqlarımzdakı görkəmli yerləri şagirdlərimizə ürək dolusu ilə göstərə, sevdirə bilərik. sağ olun
Salam.Materiallarınızı diqqətlə oxumuşam.Mən bir şagird kimi, tutaq ki, coğrafiyadan testləri həll etmək istəyirəm. Sizin səhifənizə daxil olub, həmin bölməni açıram və nə oxuyub, necə anlamalı oluram? Türklər bizim qardaşlarımız, gözlərimiz üstündə yeri var. Azərbaycan məktəblisi, müəllimi Sizin türkcə yazdığınız materialdan hansı səviyyədə bəhrəlnə bilər? Axı bu müsabiqəni qardaş Türkiyə keçirmir.Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyi keçirir və Azərbaycan məktəblərinin belə resurslardan yararlanmasını irəli sürür?2.şagirdin elektron dünaysına şaqqalanmış insan cəsədlərinin, siyasi subyektiv motivli materialların daxil edilməsi onların təlim- tərbiyəsini hansı istiqamətə aparırır? 3. Mnə sadəcə olaraq bilmək istəyirəm ki,Siz bu məzmunlu materiallarla kimə, nəyə xidmət etmənizi göstərirsiniz?Körpələrəin,yenietmələrin mənəvi və saf dünyasına bu materialların hansı mənəvi köməyi var? Budurmu bizim hümanist, duyğulu gənclər yetişdirməmimiz? Nə götürür şagird?bəs dərslər? sağ ol
Layihəni təqdim edənin cavabı

Saytımı bu qədər diqqətlə incələdiyiniz üçün Sizə təşəkkür etmədən mətləbə keçə bilməyəcəm. Sayt işi kompüter biliyi tələb edən bir işdir. Mən nə kompüterçi nə də proqramçıyam. Lakin bir həvəskar kimi bu sahədə varam deyirəm və çalışıram öz üzərimdə işləyim.
Keçək mətləbə... Mən, Sizdən fərqli olaraq irəli sürdüyünüz iradlara qətiyyən etiraz etməyəcəm. Əksinə, öz təşəkkürümü bildirirəm. Vaxtıyla bir qeyd buraxmışdım saytımda, irad və təkliflərinizi məmnunluqla qəbul edərəm deyə.... Çalışacam deyilən nöqsanları aradan qaldırım ki, istifadəçilərin tam zövqünə görə olsun...
Sadalanan məsələlərə cavab olaraq deyərdim ki,
2- şaqqalanmış dediyiniz heyvan cəmdəyi yox, insan cəsədidir. Bu görüntülər hər kəsdə ikrah hissi oyatdığı kimi, onları törədənlərə də nifrət hissinin oyadılmasını arzulayıram. Humanizm sadəcə mərhəmətdən ibarət deyil. O, eyni zamanda vəhşilik və cinayətlərin təkrarən törədilməməsi üçün canilərə qarşı şiddətli olmağı da tələb edir. Mənim kimə xidmət etdiyimi bu qədər vaxt sərf edib materialları incələdikdən sonra anlamadınızsa, eybi yoxdur, zəhmətini çəkib izah edərəm... Mən Azərbaycanıma xidmət edirəm! Müsəlman xalqıma xidmət edirəm! Günahsız yerə qan tökən və onları dəstəkləyən hər kəsi özümə düşmən hesab edirəm!!!
Bu qədər hələlik kifayət edər.
Hörmətlə
Coğrafiya müəllimi Yaşar Seyidəliyev.

baxılıbnezir, may 30, 2010
yasar muellim qiymetlendirme nece oldu netice cixanda mene bildirin gozleyirem ugurlar
Layihəni təqdim edənin cavabı

:) hemden daha cox sizler heyecan kecirirsiz nedir?!

Salam hörmətli Yaşar müəllim. Saytınızı diqqətlə izləməli oldum. Kifayət qədər anlayışım olduğu üçün, yəqin ki, Sizinlə "reklam" barəsində danışmayacağam. Keçək mətləbə. Hər bir müəllimin sayt yaratması, tədris işinə kömək etməsi, fənn müəllimlərinin çətin anlarında onların əllərindən tutması qədər gözəl heç nəyi təsəvvür etmirəm.Bir metodist kimi həmişə ona çalışmışam ki, bu işin bacardığım qədər qüsursuz yerinə yetirim. Əgər mənim səhifəmə daxil olan müəllim ona lazım olan istənilən informasiyanı tapacaqsa, bu çox gözəldir, əliboş qaydacaqsa, bu pisdir. Sizin saytınızda hər şeydən məlumat var: Amerika başqanının "oyunu"ndan tutmuş, birini təpiklə, ağacla, topla, yumruqla döymək klipinə, amerika xarici siyasətinə sataşma. İsraildə tökülən qanlara, onların şəkillərinə kimi və s. Buradakı materialların 98%-i turkcədir. Azərbaycanımzın 1500000 şagirdi, 170 min müəllimi onu anlamaq səviyyəsindədirmi? Sinifdə, auditoriyada dərsin, mövzunun qurulmasına onlar imkan açırmı? Təşəkkürlər
Layihəni təqdim edənin cavabı

Aleykum salam!
Men dusunurdum ki, sohbetimiz artiq bitib. Lakin muracieti de cavabsiz buraxmaq yaxsi emel sayilmir. Kecek metlebe...
Saytimi incelediyiniz ucun, buna vaxt tapdiginiz ucun tesekkur edirem. Anladigim qederiyle, men ilk once istifade dilinin ne ucun turkce oldugunu izah etmeliyem. Men turk mektebinde isleyirem. 16 ile yaxindir ki, turklerle de bir yerde isleyirem. Danilmaz bir faktordur ki, Turkiye Azerbaycanin en yaxin dostudur. Turkiyeden Azerbaycana bir zerer gelmez. Ortaq Turk Dili calismalarinin destekleyenlerinden birincisi de mehz bizim merhum umummilli liderimiz olmusdur.
Bu movzunu uzatmadan onu da qeyd edim ki, burada shrift problemi de var. Bezi herfler saytda oxunmur, mecburen ingilis shriftinden istifade etmeli olmusdum.
Onu da qeyd edim ki, bu sayt shexsi hazirladigim sayt olub 2006-ci ilden istifade edirem. Men komputer texnologiyasini bilmirem. Lakin sagirdlerime ders zamani lazimi butun vesaitleri vere bilirem. Bunu Fenlerden Cografiya bolmesine girib gore bilersinizdir.
Son olaraq xatirlatmaq isterdim ki, men bir orta mekteb muellimiyem. Teskilatcilarin bu musaqibeni hansi istirakcilar arasinda kecirmesinden asili olmayaraq onu qeyd etmek isterdim ki, diger olkelerde ve umumiyyetle, orta mekteb muellimlerinin ve bezen de sagirdlerin istirak etdiyi bir musaqibede universitetlerden dosent veyaxut digerlerinin qatilaraq buradaki istirakcilari yuxaridan asagiya nezerlerle tehqiramiz ifadelerle alcatmalari, tez-tez oz `yuksek` elmi seviyyelerini xatirlatmalari, oz elmi seviyyelerini `reklam` xarakterli teqdim etmeleri mence dogru olmamaqla yanasi, uygun olmayan bir hereket kimi sayiram...
Her sheyin oz yeri oldugu kimi, bu musabiqenin de istirakcilarinin oz davranis qaydalarinin yeri olmalidir. Kimseleri irad bildirdikleri ucun onlari alcaldici ifadeler istifade etmek, ozunun yuksek elmini ve vezifesini onlarin gozlerini `soxmaq` da uygun olmayan davranisdir....
Hormet ve izzet saxlamaq qaydiyla
Cografiya muellimi Yasar Seyideliyev

baxılıbnezir, may 23, 2010
YASAR MUELLIM INSALLAH YER ALARINIZ SIZIN SAYT BURADA EN DOLGUN SAYTDIR.
Layihəni təqdim edənin cavabı

Tesekkur edirem. Saytim sizler, yani sagirdlerim ucundur. 2006-ci ilden beri sizlerin istifadesine verilib. Bu sayt vasitesi iledir ki, cografiyaya aid hazirladigim cedvel ve s. materiallar olkemizin her yerinde yayginlasib. Bunu siz de gozel bilirsiniz. Gezdiyim rayonlarin hamisinda cografiyaya aid materiallarimi gorende sevinirem. Bir muellim oz kitabinda da bizim materiallardan istifade de edib, bilirsiniz. Hec menden bunun icazesini de almayib. Amma olsun, qoy her kes yararlansin!!! :)

baxılıbMurcell, may 17, 2010
liseye geldim ama sizi gore bilmedim.ugurlu isleriniz var. tebrikler
Layihəni təqdim edənin cavabı

Niye zeng etmedin? :) bu dediyin yer haradir, tanimadim....

baxılıbNicatali, may 10, 2010
Salamlar Yasar muellim. Bloqheqiqeten de faydali melumatlarla zengindir. Sagirdlerden saytiniz barede cox esitmisem. Cox yararlanirlar. Musabiqede size muveffeqiyyetler arzulayiram Esl mukafata layiq bloqdur/ Nicat Aliyev
Layihəni təqdim edənin cavabı

Təşəkkür edirəm belə gözəl sözlər üçün. Əslində bu işin təşkilatçılarına təşəkkür etmək lazımdır ki, belə gözəl bir şərait hazırlayıblar ki, bizləri bir araya yığıblar.

baxılıbnezir, may 7, 2010
Yasar muellim cox yaxsi saytdir inniramki mekteblilere ve butun cografiya severlere cox yardimi deyecekdir.
Layihəni təqdim edənin cavabı

Tesekkurler Nezir. Cox efsuslar olsun ki, buraya mektebimizde teskil etdiyim Cografiya kabinetini teqdim ede bilmirem. Lakin yerine duser diye qeyd edim ki, Cografiya kabinetimizde suretli internete cixis var. Ders zamani proyektorla sagirdlere google earth programini istifade edirik. Texniki ve texnoloji teminat baximindan kabinetimiz kifayet qeder techiz olunub. Google earth, En-carta, dtxk.gov.az-in saytindan online xeritelerin istifadesi.
Cografiyaya aid bol elektron test numuneleri(tqdk) ve flash, ppt ve videolar.
sayta giren sagirdi istenilen fenne aid verdiyi suallara qisa muddet erzinde cavabi.
ve s.

baxılıbMurcell, may 6, 2010
menem mursel tebrik edirem gozeldir
Layihəni təqdim edənin cavabı

tesekkurler Mursel. haradasan indi? hec axtarib sorusmursan.